VEEL GESTELDE VRAGEN

Ik ben allergisch voor gluten en lactose. Kan ik deze producten eten?

Onderstaande tabel geeft aan welke producten geschikt zijn bij glutenallergie of lactose intolerantie. De volledige voedingswaarde tabellen vindt u hier

ProductenGlutenallergieLactose intolerantie
CakeMZ
MuffinMZ
Rozijnen/krentenbollenMM
Boeren wit broodMZ
Tosti Ham/KaasMM
Aardbeien roomijsZM
Vanille roomijsZM
SinaasappeldrinkZM
Appel/aardbeiendrinkZM
Appel/blauwe bessendrinkZM
AppeldrinkZM
ChampignonsoepZM
Broccoli/bloemkoolsoepZM
TomatensoepZZ
(M= met gluten of lactose , Z = zonder gluten of lactose)

Op welke dag wordt de box geleverd?

De levering van de boxen vindt wekelijks plaats op dinsdag. U krijgt op maandag een bericht met de te verwachten levertijd. Op de dinsdag zelf krijgt u een definitieve bevestiging van de levertijd door. Indien u niet thuis bent dan leveren wij uw box af bij uw buren. Uiteraard sturen wij u hier ook een bericht van!

Hoe zit het met bezorgkosten?

Je betaalt € 3,95 bezorgkosten te betalen. De prijs die je op op de website vindt is dus ook écht de prijs die je betaalt. Lekker duidelijk dus!

Hoe kan ik betalen?

De eerste box betaal je vooraf online via iDeal. Daarna betaal je gewoon per box via automatische incasso.

Kan ik mijn abonnement pauzeren?

Ga je op vakantie en wil je tijdelijk je box pauzeren? Geen probleem! Je kunt dit gemakkelijk regelen via “mijn account” omgeving waar iedere abonnee standaard toegang toe heeft. Let op, geef het wel uiterlijk op de maandag voor 10.00 voorafgaand aan de levering van dinsdag.

Ik wil mijn abonnement opzeggen, hoe kan ik dit doen?

Vanaf het moment van de eerste levering kun je op ieder gewenst moment je abonnement opzeggen. Je kunt je opzegging eenvoudig doorgeven via “mijn account” omgeving. Uiteraard ontvang je een bevestiging hiervan.